Say Happy Birthday To The Lost Ones






I dag har jeg bursdag. Jeg blir hele 17 år, noe som vil si at om 1 år er jeg 18 og skal liksom være voksen. Men det føles ikke sånn, og jeg vil ikke at det skal være sånn. Er det en ting jeg har lært her i livet, så er det at jeg hater å bli eldre. Jeg vil være liten igjen. Jeg vil kunne løpe rundt og synge, uten å bry meg om hva andre syns. Jeg savner å alltid ha noe å gjøre, om jeg var alene eller ikke. Jeg hater virkelig å “bli voksen,” for vet dere hva? Jeg vil ikke bli voksen. Kanskje fordi jeg er redd, kanskje ikke. Jeg vet ikke selv en gang, jeg vet bare at jeg vil være liten igjen.

Leave a Reply

