Please Stay As Long As You Need.





Hei. Over ser dere noen bilder fra i går kveld. Jeg feiret 17´års dagen min med mine nærmeste venner. Vi spiste sykt god mat, om jeg får si det selv, med oreokake og sarah bernard til dessert. Tror ikke jeg var den eneste som spiste litt for mye kake for å si det sånn. Etter vi hadde spist spilte vi alias. Det spillet er så sykt artig, hvertfall når man kommer litt inn i det og blir sykt gira. Vi ble lei etter halve spillet da, så resten av kvelden gikk til å diskutere alt mellom himmel og jord, pluss litt sladder selvfølgelig.

Leave a Reply

