True Friends Lie Underneath, These Witty Words I Don’t Believe.


For øyeblikket befinner jeg meg forhåpentligvis på en buss på vei til Ålesund. Innlegget er forehåndsskrevet, så jeg vet ikke om jeg kommer meg på bussen eller ikke, kan jo alltids hende jeg forsover meg. Jeg skal på kurs med teatergruppen min, jeg vet ikke helt hva slags kurs, men gøy blir det sikkert. Jeg er faktisk helt sikker på at det blir en bra helg, for teatergruppen min er helt fantastisk. Hver og en av dem er helt gal, og det er derfor jeg er så glad i dem.

One thought on “True Friends Lie Underneath, These Witty Words I Don’t Believe.

Leave a Reply

