Chances Are They Won’t Listen To You.


Da var jeg endelig hjemme igjen. Kroppen min er helt utslitt. Jeg har blåmerker over alt, og nesten hver eneste muskel er støl.  Jeg kan ikke huske sist gang jeg var så utslitt. Hodet dunker. Øynene prøver å lukke seg så jeg skal få sove, men jeg må holde meg oppe litt til. Jeg klarer så vidt å bevege meg, så støl er jeg. Beina mine vil ikke gå ett eneste skritt til, det er blitt helt slitt ut av å løpe som en gal på scenen.Hvis noen trodde at det å spille teater ikke var så slitsomt, så tok de feil.

Leave a Reply

