And When The Daylight Comes I’ll Have To Go.






Denne helgen var helt fantastisk. Jeg har fått mange nye venner. Jeg har blitt enda bedre kjent med teatergruppen min. Jeg har vært på workshop med Ferran Audi. Jeg har lært utrolig mye om hvordan jeg skal bli en bedre skuespiller. Jeg har fått mye kritikk, både positiv og negativ. Jeg har lært å stole på folk jeg ikke kjenner. Det var rett og slett en av de beste helgene på lenge, og nå gleder jeg meg enda mer til DUS. Da får jeg møtt alle de nye vennene mine igjen, og ikke mist få se stykkene deres, og vi får vist frem vårt.

Leave a Reply

